Jag längtar till löning

Skulle boka spinningpass nyss - äntligen har jag fått tummen ur. Så är mitt gymkort inte giltigt längre!! Det har redan gått ett år sen jag köpte det. Ironiskt nog så var jag mer i form då, innan jag köpte gymkortet, än vad jag är nu.. haha. Men ändring på det! Får nalla lite på sparkontot och ladda på mitt kort igen på måndag. Hälsan först, sen ekonomin.. Eller hur?
.
Jag och Isabelle diskuterar lite om detta nu, träningen inför sommaren. För att puscha oss själva till att nå våra mål så har vi gjort ett vad. Den som inte uppfyller detta krav får betala den andra en summa pengar.. Slutdatum: 1a juni. Jag, eller vi ska klara det!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0