Irriterande.

Idag har jag jobbat. Det gick bra. Ikväll blir det ingen utgång för det är kallt ute och för att jag vill sitta hemma!
.
När jag ändå sitter här och skriver kan jag berätta om en sak som jag stört mig på hela dagen..
Det började igår kväll när jag kom hem från bion med Johanna. Jag hade pyttetlitet ont i mitt pekfinger på vänster hand. Jag tittade noggrant på mitt finger och upptäcker en liiiten svart prick. Lilla pricken är en liten sticka. Skit i den tänker jag och så lägger jag mig ner för att sova. På natten/tidigt på morgonen vaknar jag av att jag har ännu mer ont i mitt finger. Drömmer lite om det också, hur ont jag har i fingret. När det är dax att kliva upp har jag jätteont i mitt finger. Tänker att nu ska den lilla stickan bort så jag trycker ut den + lite var och blod (äckligt, jag vet). Stickan var verkligen minimal men den har verkligen orsakar stor smärta!!! Kunde inte böja mitt finger efter det, och kan fortfarande inte böja det helt och hållet för då gör det ont. För det första så fattar jag inte vart stickan kommer ifrån? För det andra undrar jag hur den kan göra så ont?! Nog om detta va.
.
Imorgon blir det Ikea + Jakan. På söndag ska jag träffa Helene!♥
Ha en trevlig fredagkväll.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha detta gjorde min kväll!

2010-01-09 @ 01:27:19
URL: http://nyllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0