De senaste dagarna..

I lördags var vi som sagt ute. Började här hos mig, blev från mig + 2 till ganska så snart mig + 7. Hade riktigt kul och det blev en hel del dans på MP.
.
.
I söndags åkte jag hem till Helene. Tog lite kort ute i snön. Efter en stund blev det lite för kallt för att vistas ute så vi gick in och gräddade våfflor och spelade monopol. Bytte julisar också. Fick kökshanddukar, vinglas, trosor, godis och en monkey. Jättefina paket! Tack så mkt igen ♥ På kvällen åkte jag hem till mor, far och bror och spelade bingolotto. Somnade på soffan strax efter vi spelat klart och sov som en stock hela natten fram tills 10 då jobbet ringde och undrade om jag kunde jobba. Fick jobba extra idag också för det har varit fullt ös på rean.
.
.
Imorgon är jag däremot ledig och då tänkte jag äntligen pallra mig iväg och träna, med eller utan sällskap. Ska i alla fall dit! Där med basta. Framåt kvällen sen blir det utgång. För det är så att Johanna fyller hela 20 år imorgon och det måste ju självklart firas!!
.
Nu har jag suttit uppe och fixat detta inlägg, ny bloggdesign och drömt mig iväg till fjärran länder tillsammans med Helene via msn. Om snar framtid (knappt ett år) så kan denna dröm uppfyllas! Det är vad jag hoppas och vill!!
.
Godnatt och sovgott :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0